KKB&NasYId vs ANIMe

2





Assalamualaikum...
em, da lame x tulis kat cni, sebb bz yang teramat sekali, sibuk dengn xm, sibuk dengn event, dan macam2 lagi, tp aku luangkan jg menaip kat cni.....
td tgk nmi aka nasyid minggu ini
erm, fuhhh..lame gler ah tak tgk, rindu sgt.....last time tgk mawi jadi juara, aku ingt mase mawi jadi juara, x dak chance lah yang lain nak menang, aku tak ske gak kalu cm tu, abih ah die konker smua...tp td mase tgk, mawi turun no 2, ekekeke, skenye, hehe, sbb ape aku pun x pasti tp alhamdulillah, adelah chance group lain nak menang.....tapi yang dapat no 1 tu ingatkan sape, upernya devotees....adeyh, tapi tk perlah, oklah tu dr yang lain kan,....lagu sahabat....kump devotees....kan group tu ramai peminat, sajak gak lah......erm, nak citer pasal event semalam ni...ya Allah, aku kol 815 pg da sampai, tapi b;e tibe sana, komiti nasyid sorng pun x dek, adeyh, bengang nye....da lah komiti kkb pakai bju kuning, alih2 aku je sesat, sbb pakai bju warne maroon...argh...tensen je time tu, sbb orng lain tgk aku semacm je..mcm alien jer rase...hua.....argh, aku buat bodoh je time tuh, pasang komputer n bukak lagu, hehe, seblum kkb memekak, aku memekak lah dlu, bukaklah lagu nasyid....x kan nak bukak lagu rock pulak kan...erm, aku tak tak ape salah komiti nasyid ntah agaknya, time bukak lagu nasyid tu, komiti kkb sorng tuh, die ckp...(hehe..jahat nya akU)erm, lbh kurnag cmni...alah ape ek, lupe lah, tp ala2 suh aku tutp lagu tu lah, sbb diorang ade speaker besar...eee...nak je aku belasah die, tp aku waras lagi time tu....hehe, jgn mara ye kpada yang berkenaan....sy mmg sakit ati ngn awk dua ari tu...rilek ah erk...+ade seorng lagi hamba Allah tu, nak jeling2, aku cucuk mate kang baru tau ekh...haha, penat ah time tu, tiket nasyid yang terjual tak berape sgt...tapi oklah..YA Allah, bantulah hambaMu ini dalam menjalani onak duri kehidupan duniawi ni....amiiin....

Tinggal lagi dua minggu je event nasyid akn berlangsung, kami kne pulun abih, kalux, we're death...hikhik...sbb director suh abihkan tiket kot....rilek ye director, insyaAllah, semuanya akan berjalan dengan lancar, lpas abih event tu, mesti terasa kesediahn yang terlampau...haha, yelah, setelah penat lelah selama beberapa bulan, pulun abih tuh....utk event yang hanya 1 malam....tp ape2 yang kite nak buat mesti bersungguh2, sbb hasilnya pun akan baik jgk...aku harapkan event tuh, meriah seperti yang diharapkan!

anime....
td amik gambar dgn mr.L.....haha, bestnye, ingtkan nak amik gambar ngn kakashi, tp kakashi nye pendek...hihi, x sesuai!

2 comments:

Enche' Eyezoodean said...

aku yang jadi totoro ni ko xnak amik gambar.haih.kecewe.kecewe.taun depan xnak masuk lagi la..hehehehehe

hidayah said...

huhu...rilek2...jgn marah..haha