Mardhatillah

0
Bismillahirrahmanirrahim..

Ya Allah jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang yang
melabuhkan cintanya padaMu, agar
bertambah kekuatanku untuk
menyintaiMu..

Ya Muhaimin jika aku jatuh hati,
izinkanlah aku menyentuh hati
seseorang yang hatinya tertaut padaMu
agar tidak terjatuh aku dalam jurang
cinta nafsu

Ya Rabbana jika aku jatuh hati,
jagalah hatiku padanya agar tidak
berpaling daripada hatiMu..

Ya Rabbul Izzati jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang yang
merindui syahid di jalanMu

Ya Allah jika aku menikmati cinta
kekasihMu, janganlah kenikmatan itu
melebihi kenikmatan indahnya
bermunajat di sepertiga malam
terakhirMu..

Ya Allah jika aku jatuh hati pada
kekasihMu, jangan biarkan aku tertatih
dan terjatuh dalam perjalanan panjang
menyeru manusia kpdmu

Ya Allah jika Kau halalkan aku
merindui kekasihMu, jangan biarkan aku
melampaui batas sehingga melupakan aku
pada cinta hakiki dan rindu abadi
hanya kepadaMu

Amin


-----------------
Islam Is The Way Of Life,
Belilah Keredhaan Allah swt walaupun
terpaksa menjual kebencian manusia....
Mardhatillah in our life....

0 comments: