Khat Competition n KKB carnival...

2
























Assalamualaikum, lama sgt x tulis kat sni, sibuk?xjuga, apalah sgt nak dibandingkan dengn kesibukkan student dengn yang lain, lbh kpd main2 je, cme leka dengan hal2 kampus, mcm pertandingan khat yang baru2 ni diadakan dimmu, lega sgt ble da selesai smuanya, walaupun ade bykk cacat celanye, tp aku sendiri berpuas hati, participant x ramai, tp lbh drpada separuh, alhamdulillah, segala yang diusahakan dapat hasil pd hari pertandingan, ni smua mengajar diri utk lbh berani dan berfikiran jauh...hak3...erm, segala kepuasan dapat dirasai bler segalanya berjalan sperti yang dikehendaki, start agak lambt, tp abih tepat pd masenye, kol 1230, alhamdulillah, Ya Allah, Kau kabulkan doaku Ya Allah, dan mungkin, semangat arwah redzwan ade bersamaku, die sentiasa diingatan, alhamdulillah, dapat jugak jejakkan kaki ke pusara nya, thanx to syakir, kalu die x tunjukkan, mgkin x dpat kesana, janji telah aku tepati, janji tuk berjumpa dengan nya walaupun hanya di kubur, aku akur dan redha..yang pergi ttp pergi, indahnya kalu aku dapt kongsi smua ni pada arwah, buat tykah, terima kasih yang tak terhingga sbb satu2nya org yang ade ngn aku saat2 aku btul2 perlukan kawan utk berckp, walaupun jauh diterengganu, tak jemu mendengar bebelan aku, habis kdt kiteorg berbual, lps kdt aku abih, die pulak yang tpn, aku lebih knl erti persahabatan slps aku kehilangan arwah, berat tuk aku katakan, tp aku rindukan sahabat ku itu, kata2 semangatnya, usikannya, tp Allah lebih syangkan nya.Mengenai khat competition, terima ksh jg buat semau yang membantu, lbh2 lagi kpd ida, kak sue, hana, hajar, wani, siva, kak erma, kama, oleen n nick, n jai n the geng!huhu, korg byk tolong, tulang belakang khat competition, walaupun asik kene marah, korg ttp jg ade...thank u so much, jgk buat yang lain2 esp abu, kerenah nya mmg menjangkau tahap kesabaran aku yang x berapa penyabar nih, thanx to u sbb membuatkan aku knl n tahu ttg citarasa org lain...smapai cni shj lah....adios, assalamualaikum....
i hear i know,
i konw i remember
i remember n then i put in my heart.....

2 comments:

zliah said...

tahniah berjaya organize pertandingan khat sempena kkb dengan jayanya :)

good job! :D

p/s: sori kalau ada terkasar bahasa atau tersilap kata ye.

Anonymous said...

huhu....thanx...ida byk sgt tolong...tak taw lah mcm mne nak buat kalu x de org nak tolong...hurm, xdelah, xde slah ape pun, samela sy kalu ade salah slp yer:P