MMU Cyberjaya...career's concert

0





konsert ni berlansung 2 minggu lepas, terkilan tak terkata, sbb tak dapat pergi, sbb aku ade xm mlm tu, kalu x, insyaAllah, aku da lame smpy cyber tu, tiket blh tahan lah rm5, compare wif our price ticket, gagaga, whatever, da lepas pun, janji aku puas dgn konsert yang kami anjurkan, huhu, best sgt2, rindu pun ade, mcm nak ulang je balik, penat lelah, aku rase kan berbaloi, sbb 1st time jumpe mereka, face2face, hehe, bertuah rasenya, alhamdulillah, huhu, bukan snng nak organize satu2 program, bak kate orang, ingt nak buat picnic ke...haha, dimana ade kemahuan, di c2 ade jalan, aku harap adenya lagi konsert spt ini pada thun depan, haish, da lah 2 tahun je kat cni, setahun berlalu, tinggal setahun je lagi kat cni...syg je nak tinggalkan nnti....lpas dip ni nnti, mne nak smbg ek, ipta or ipts...?dilemma, cewah, gradute pon blom, haha...

0 comments: