Mukhtar Tarbawi 07

0



Alhamdulillah, segala2nya kini selesai, hanya tinggal iu dinner, lpas ni stop jap lah, kepenatan terlampau, segala2nya terbayar ngn kesempurnaan yang hadir di bayang2 jejak penat lelah...huhu, ape yang aku merepek nih, huhu
16-18hb lepas, bertolak ke Latto Charok, Bentong, Pahang, buat kali pertama menjejakkan kaki di bumi pahang, x nmpak sgt, sbb smpai mlm, tp perjalann kesana, indah nian, melalui KLCC,UIAM....tmpat2 cantek...huhu, indah sgt, uiam je, nmpak sign board je, hampeh btul, insyaAllah, ade rezeki ke sana, terpacak jg aku disana nnti, mase dan izin Allah yang menentukan....terkilan rsa bile 3 tahun lpas, x dapat pegi, "terima kasih" sbb "ingt" kat aku ni, last2 ternganga, tak dapat g....haish...pasal mukhtar ni, alhamdulillah, mcm cmping yang lain, cm mukhtar ni, lbh kepada kerohanian dan disitu aku sedar aku ter lalu jahil akan agama dan sirah nabi...malu sungguh...aku biarkan dri terbenam dalam kedinginan air terjun..malu nak naik..huhu, pengajaran yang aku perolehi, surah AlMathurat....indah nian ayat2 dan kalimah agung Allah, moge2 dapat aku hafal lah....
balik pun lambat gak ari last tu, dalam kol 3 baru bertolak...but overall enjoy....

0 comments: