saAt MeMbosaNkan, MenggentarKAn...

0
Salam...
erm, tgh geram sesgt nih, tak tau nak wat ape ntah...
boring sgt...sedih sgt....geram sgt.....bercampur2 semua tuh...
eee...klau lah aku tau....aku mesti blh balik...oleh kerana ketidakpekaan dan x dgr ape yang leader bgtau mase meeting ni lah jdnya.....
argh....benci2...tolong....dah lah jarang jumpe member, ble ade pluang, kne balik kampus, tp tak ade ape2 nak buat kat sni...agak2nya, kalu aku kater ngn mak nak balik esok bleh dak?4 sure kne leter lah, ha...tulah, kalu cakp awl2 kan sng, blh angh amik ke abah ke...complete ayat tu yg mak akan cakp, gerenti...mak, nak balik....x nak dok cni...bosan...tahap kritikal...ape yg menariknya yang blh aku buat kat cni ek..surf internet, x de ape dah nak tgk, dgr lagu, same je, booring, study?hihi, time pekse je tahan lah..xkan nak bazirkan duit tepon orng, ape yg aku bleh buat n i...td try nak karang 1 cerpen, tak sampy 1 mka surat, idea hilang, x dapat concentrate...celaru gler..ingt nak balik jer...x puas ah cuti, orng lain dok sedap cuti seminggu, aku x sampai seminggu pun...ini x adil!!kuikui..astagrfirullah...
sedih ah...si dia x kunjung tiba...hah, menunggu ayam jantan bertelur lah gamaknya...
lagilah menambahkan kebosanan...
ape nak buat ekh...tdo?hesh..tak mo, mcm td, Ya Allah, takutnya..aku mimpi aku meninggal dunia, smpai nangis sendri, takut nauzubillah.baru mimpi, mcm mne lah ble saat yg sebenarnya tba?jawapan yg akan aku ketahui andai saat itu tiba..
story kat member, die gelak...tulah, tdo je..huhu, bukan slalu aku tdo time2 cam tu
sbb tu jgn slalu tdo leps asar yer, hesh, nsb baik jarang aku tdo ptg..
rindu sgt2...deadly missed diorng, walupun korang bnyk berubah, tp ak masih orng yg same, cme aku punyer panas baran da kurang, dayah pun ckp cm tu, cool jer...huahua, ye ke yem?mmg dlu aku garang mcm singa, tp skrg...mane ntah aku cmpk 'kegarangn' tu..jarang sangt naik angin...marah2 biasa adelah..korng byk berubah, mcm ari tu, kalu aku x missed call shark, x ler aku jejakkan kaki kat umah yem tu, sampy ati x ajak ye...erm, sape lah aku ni..haha, hanya tykah knl aku cm ne, ngn die aku slalu borak..walaupun skrg die udah bz ngn cowoknya..haih tyka, da pandai ekh..aku x ajar tau..mcm nak ajar, kalu aku sendri x de...hehe,
bosan...bosan...bosan...berikan lah aku sesuatu idea yg baik utk terus kan hidup kat kampus ni...
wssalam

0 comments: